vrijdag 26 september 2014

Review Guhl Color Forming Mousse


Vandaag ga ik de Guhl Color Forming Mousse voor jullie reviewen.

De Guhl Color Forming Mousse is een product waar mee je je haar tijdelijk kan kleuren.
Ze hebben 5 kleuren.
92 zilverblond
82 licht goudblond
70 middenblond
52 lichtbruin
40 mid bruin

Al eerder heb ik nummer 82 licht goudblond geprobeerd, alleen daarmee zag je amper verschil.
Nu weet ik dat het sowieso wel moeilijk is om je haar lichter te maken met tijdelijke haarverf, dus wilde ik het nog een keer proberen maar nu met een donkerdere kleur.
Dit keer heb ik kleur 40 mid bruin gekozen en ik ga laten zien wat het met mijn haar doet.



Dit is de kleur van mijn haar voordat ik het met de mousse geverfd had.



Je moet de mousse aanbrengen op handdoek droog haar, dus ik had me gedoucht en bracht de mousse aan, nadat ik mijn haar een beetje had droog gemaakt.

Je moet de mousse eerst goed schudden en dan een hand vol in je haar smeren.

Aan 1 hand had ik niet genoeg. Ik heb ongeveer 3 handen vol mousse in m'n haar gedaan.

Je kan in totaal denk ik 3 keer met de mousse doen. Dat hangt er natuurlijk wel van af hoelang je haar is.

Als de mousse erin zit, moet je je haar even door borstelen om alles goed te verdelen. Daarna kan je je haar gewoon laten opdrogen of föhnen.











Het resultaat was niet wat ik had gehoopt. Je ziet bijna geen verschil. Het is ietsjes donkerder, maar dat zie je amper. Ik had gehoopt dat je wat meer verschil zou zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten