dinsdag 11 november 2014

Haar geverfd!

In de week van de vakantie liep ik met Roos in het winkelcentrum om flessen weg te brengen en wat lekkers te gaan eten. We gingen ook even langs de Etos en ik dacht ik kijk even bij de haarverf. En voor ik het wist stond ik bij de kassa met een pak haarverf voor bruin haar! Niet permanent maar een spoeling. Ik heb mijn haar 1 keer eerder bruin gehad met een spoeling alleen dat is nu al weer 3 jaar geleden en toen heb ik het gedaan bij de kapper en nu zelf.

Ik kocht van L'Oréal de kleur 415 Iced Chocolate.  

Al eerder had ik met hetzelfde spul m'n haar lichter proberen te maken alleen dat was niet gelukt. Maar Roos en ik hadden het al allebei een keer gedaan dus we wisten hoe het werkt.

Daar begonnen we, Roos ging me haar verven en we vonde het allebij heel spannend.

Er zaten 3 onderdelen in de doos een crème en de verf die moest je mengen. De verf zat in een tube die je gemakkelijk kon uit knijpen in de flacon van de crème. Dat moest je goed schudden en egaal over je haar aanbrengen. Dan 20 min in laten trekken,uitspoelen en  met het 3e onderdeel de crèmespoeling wassen die crèmespoeling gebruik je zo als je hem altijd gebruikt.

Het was wel heel spannend om dit te doen ik had er niet goed over nagedacht,  het was heel impulsief, wel wou ik al lang wat anders met m'n haar. Ik had het aan nog bijna niemand verteld in m'n omgeving dus het was een verrassing. Ook had ik niks tegen m'n vriend verteld. 


Het resultaat vind ik heel mooi, het is wel een beetje rood maar dat wordt al minder nadat ik het een paar keer heb gewassen.

IMG_1545.JPG wordt weergegeven
voor
na

Geen opmerkingen:

Een reactie posten