dinsdag 1 september 2015

Sportief doen op vakantie | Vakantie dag 2

Vandaag begonnen we de dag met een heerlijk ontbijt. 
Op vakantie is het begin van de ochtend altijd heel erg relaxt wat bij de meeste mensen denk ik ook zo gaat.
Eerst heerlijk uitslapen en dan lekker bolletjes halen.
Ook had ik een lekker drankje gemaakt en genieten van het weer maar.



Met een sport verslaafde vriend gaat het sporten ook gewoon door op vakantie. 
Of in mijn geval alleen sporten op vakantie.
Hij had helemaal opgezocht waar ergens een sportschool was en die was er aan de andere kant van het eiland, op een andere camping.
Mama was zo lief om ons er even te brengen zo dat we niet ook nog eens hoefden te zweeten op de fiets, maar alleen in de sport school.

We waren de enige en dat was wel logisch het was heel erg warm. 
Eerst begon ik hoopvol mee te trainen met m'n vriend maar uit eindelijk heb ik besloten lekker buiten op m'n matje m'n buikspieren te trainen.
Heerlijk in het zonnetje!
Tussen door heb ik ook nog gehoelahoeped maar iets te enthousiast zo erg dat er allemaal striemen op m'n buik zaten.

  
Na de sport sessie zijn we ons lekker wezen afspoelen in de zee en lekker bruin bakken aan het strand.

Na het eten gingen we naar het stand om de mooie zonsondergang te bewonderen en even wat de drinken bij onze favoriete  strandtent waar het weer even vol zat zo als elke avond.


Morgen komt er weer een blog post online bedankt voor het lezen!

X





Geen opmerkingen:

Een reactie posten