zondag 18 januari 2015

Tips voor 1 nachtje weg

Wat neem je nou mee als je 1 nachtje weg gaat ? Dat kan soms best lastig zijn. Je neemt al vaak veel te veel en je gebruikt nog niet eens de helft. De laatste tijd ga ik best vaak een nachtje weg naar mn vriend. Dus ik heb een paar tips want ook ik nam vaak veel te veel mee. 

Als eerst is het handig om percies te weten wat je die dag erna aan wilt zo dat je niet 10 verschillende broeken en shirts mee neemt. Als het kan is het handig om die kleren al aan te doen als je weg gaat zo dat je niet met extra kleding loopt te zeulen. 
 
                                     
Dit waren de accessoires   die ik nog mee nam die ik nog niet aan had.


Als je je gaat opmaken de dag voor je weg gaat. Doe dan alles wat je gebruikt meteen in je toilettas zodat je percies weet wat je nodig hebt. Bedenk daarna nog of je nog wat speciaals qua make-up nodig hebt voor de dag erna zo als lipstick en dan heb je dat ook al weer bij elkaar. 



    Doe het zelfde met je verzorgings spullen.




    Ook is het handig om je kussen als dag nodig is mee te nemen en je pyjama nartuurlijk :)



Vergeet ook je mobiel en oplader niet :)



Als je vaker 1 nachtje weg gaat is het handig daar een tas voor aan te schaffen waar precies alles in past dit is een soort sport das van Adidas. Je kan hem makkelijk mee nemen en je hoef niet zo de proppen. 


Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tips en misschien kan je het ook al een soort checklist gebruiken.

Tot te volgende keer x.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten