donderdag 1 januari 2015

31 December

Vandaag waren me papa en mama 17 jaar getrouwd. Annely was naar de winkel geweest om lekker bolletjes te halen. 

Jenniek, Annely en ik hebben de tafel mooi gedekt voor een lekker ontbijtje voor ze. Na het eten had Jenniek haar tas ingepakt. We gingen nog even naar het winkelcentrum met papa en Luco om vuurwerk en oliebollen te kopen. Daarna brachten we Jenniek naar Zwolle.
Het was echt leuk haar weer gezien te hebben.  In de middag ging ik nog wat dingen doen voor vanavond zo als me nagels lakken. Roos kwam ook even chillen. Do kwam ook en we gingen gourmetten en Roos at ook mee.

 Daarna gingen we naar de kerk. 
Na de kerk ging ik snel douche en opmaken en mooie kleren aan doen. Daarna kwamen me Opa en Oma en een oom van me vader oud en nieuw met ons vieren. 

We hebben gewoon de hele avond gepraat en om kwart voor 12 de tv aan gezet om af te tellen.  Om 00.00 hadden we vuurwerk afgestoken en daarna gingen we op de scooter naar spakenburg.


 Daar kwamen vrienden van Do en mij. We gingen nog even door het dorp lopen en bij Do thuis zitten. Het was super gezellig en ook wel laat geworden.

Een goed begin van 2015 dus. 
Ik wens jullie ook allemaal de beste wensen en een gelukkig 2015.

Dit is al weer de laatste dag van December Diary ik vond het heel leuk om te doen soms wel lastig om alles op tijd op me blog te zetten. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Als jullie nog tips heb hoor ik graag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten