woensdag 31 december 2014

30 December

Wat spannend vandaag gaan we naar Almere. Naar de straat waar Jenniek en ik samen in de straat woonde. We gaan naar Carmela onze buurvrouw waar we toen vaak te vinden waren. We zaten daar vaak met andere buurt kinderen. Om half 12 zaten we in de auto op naar Almere. Toen we er waren was het wel raar alles leek veel kleiner dan dat je in gedachte had. De straat was in me gedachte heel lang maar dat viel reuze mee. En het pleintje waar we speelde was ook veel kleiner. Mama, Annely, Luco, Jenniek en ik gingen dus naar Carmela en ze had allemaal lekker cakejes en koekjes gemaakt en we hebben daar de hele middag gezellig zitten bij kletsen.

 Ook haar man was er en haar dochter. Er kwamen ook nog andere mensen uit de straad we waren al lang niet mee geweest dus ze waren wel geshocked van hoeveel ouder we waren geworden ;) We hadden vroeger een soort klimspeel ding naast de straat die we de spin noemde. We mochten alleen vroeger nooit naar de top en dat gingen we nartuurlijk even recht zetten en nog even een keer tot de top klimmen. 

En we hebben even een rondje gewandeld door de buurt. Heel leuk om alles nog een keer te zien. Daarna gingen Jenniek, Annely en ik nog even naar de primark.

Het was al het einde van de middag dus het was lekker rustig maar ook wel leeg gerooft. Maar ik heb nog een leuke jasje voor oud en nieuw gevonden en leuke sieraden. Daarna haalde mama ons weer op die bij een vriendin was geweest. Thuis gingen we patat eten met kroket ;) alweer. Na het eten hebben we oliebollen gegeten en muziek geluisterd. 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten