dinsdag 16 december 2014

15 Dember

Vandaag ben ik al 9 maanden samen met Dominique, alleen we konden het niet echt vieren want het is de 1e dag van de toets week. Ik hoefde pas het 5de te beginnen. Om half 1. In de ochtend heb ik nog de laatse dingentjes geleerd voor m'n toets. Ik had nederlands. Het ging over een paar boeken die we moesten lezen. En het waren allemaal meerkeuze vragen dus dat viel mee. Thuis heb ik geleerd voor m&o en wiskunde wat ik dinsdag heb. Voor wiskunde moet je allemaal dingen weten over formules in je grafische rekenmachine zetten en plotten. Echt verschikkelijk. Ook ging ik nog even met anouk skypen. In de avond ben ik bezig geweest met het organiseren van m'n verjaardag. 11 januari  wordt ik 16 en dat moeten we nartuurlijk wel even vieren.
Ik ben vandaag jammer genoeg helemaal vergeten foto's te maken. Soms vergeet ik dat een beetje. 
Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten