maandag 22 december 2014

21 December

Gisteren hadden we bedacht dat we naar de Hillsong gingen vandaag. Dat is een kerk in Amsterdam in de escape. Alles is in het engels en ze hebben een leuke band. We hadden eerst even ontbeten en toen gingen we naar de dienst van half 12. 
Er was nog een dienst voor ons geweest dus we moesten even wachten maar buiten kreeg iedereen warme chocolademelk met slagroom en koekjes.

Er was een kerstdienst en alles was helemaal mooi versierd. Het was weer een leuke dienst. 

Daarna gingen we nog wat drinken in het cafe er naast.
Daarna gingen we nog wat eten en door de Kalverstraat lopen. Ik had alleen maar 1 paar schoenen meegenomen naar Dominique, m'n hoogste hakken nartuurlijk. Aan het eind van de Kalverstraat waren m'n voeten aardig dood. Ook gingen we even in de bijenkorf en het is daar super gaaf versierd.
Daarna gingen we weer naar huis en nog samen met Fabian en Anouk in de visschuur Fabian en Dominique's scooter schoonmaken. Daarna gingen we lekker eten. En toen ging ik weer naar huis Do die bragt me thuis en op weg naar huis brachten  we nog even wat kerstkaarten rond. Daarna bleef Do nog bij mij thuis koffie  drinken. Toen ging Do weer naar huis en ik lekker slapen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten