dinsdag 30 december 2014

28 December

Vandaag werd ik wakker en ik besloot toch nog naar de kerk te gaan dus het was even opschieten.
Normaal sta ik wat eerder op als ik naar de kerk moet maar nu hoefde het eigenlijk niet maar ik wou liever in de ochtend dan middag dus ging ik toch s'ochtends. Na de kerk kwam Roos gezellig bij me.
Toen ze er een tijdje was kwam Dominique ook. We gingen de brownie bakken die ik van mijn werk heb gekregen. Toen die in de oven zat hebben we boven een beetje gechilld. En ik had m'n tafeltje geverfd. Toen de brownie klaar was hebben we hem met z'n 3e opgegeten.

Met het avond eten gingen Do en ik, bij Do eten.
Na het eten hebben we boer zoekt vrouw gekeken en De reünie.
In de avond zal het gaan ijzelen dus gingen Do en ik niet met de scooter maar kon zijn vader mij naar huis brengen met de auto.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten