zondag 7 december 2014

6 December

Vandaag was ik de hele dag alleen thuis. Ik heb eerst lekker lang in m'n bed gelegen. 

Toen ben ik uit bed gegaan en heb ik lekker ontbeten. Toen werd het tijd om m'n kamer maar eens op te ruimen, want ja mijn kamer wordt elke week weer een zooi. 



Daarna moest ik nog op pad om de laatste sinterklaas cadeautjes tehalen en dingen om m'n surprise te maken. 
Ook bij Dominique thuis hadden we lootjes getrokken en ik heb Do. Ik wilde graag zo iets maken. 
Dit was de buit, ik had ook nog wat spulletjes voor mezelf gekocht.

 Een nieuwe oplader, ik heb m'n oude op school laten liggen en hij is niet meer gevonden. Maar ik zag deze bij de hema voor maar 3 euro in een leuk kleurtje en hij is ook nog 2 meter :) 

En ik haalde nog een pakje kaarten die je zelf kan versieren en dat ben ik nog van plan voor kerst. 

Toen moest ik maar eens gaan beginnen met de surprise, maar dat liep allemaal niet zo soepel. Ik wilde de oasis verven alleen de verf was halverwege op. Toen ben ik weer naar de winkel gegaan en haalde ik maar een spuitbus. Daarna ging ik dat doen zat er allemaal verf in m'n jas. Maarja hij is nu wel af. 

Daarna heb ik nog ik hou van Holland gekeken. 

Daarna heb ik nog alle cadeautjes in gepakt voor morgen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten