dinsdag 2 december 2014

1 december

Vandaag is de eerste dag dat ik begin met mijn photo diary. Ik zal er nog even wat over uitleggen, ik zal elke dag een foto online zetten of meer van wat ik die dag heb meegemaakt. De ene dag zal nartuurlijk leuker zijn dan de ander maar dat zien jullie van zelf wel ;) Op 2 december komt de eerste post online. Deze is dan van 1 december. Ik loop steeds 1 dag achter zo dat ik alles kan vertellen wat ik die dag mee maak ook als het nog in de avond is. 

Laten we dan nu maar beginnen ;)
Elke maandag hoef ik pas om half 11 te beginnen dat is heerlijk zo kan ik nog even rustig aan de week beginnen :) vandaag dus ook.


Als ondbijt nam ik lekker pannekoekjes met slagroom en chocolade saus. Voor de rest heb ik de hele dag op school gezeten. Om 15.00 was ik uit, op maandag heb ik altijd huiswerk begelijding daar ging k om 16.00 weer weg. Op de fiets terug was het echt verschikkelijk koud.
Thuis heb ik nog aan me huiswerk gewerkt. 
In de avond hadden me zusje en ik in eens heel honger en hebben we nog wat eten gemaakt. 

Tot morgen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten