zondag 21 december 2014

20 December

Vandaag gingen we in de ochtend uit eten bij van der valk met mijn Opa en Oma, en mijn oom en tante, hun zoontje en ons gezin. Dat gingen we doen omdat m'n Opa en Oma 42 jaar getrouwd zijn. Het was een lopend buffet en onbeperkt. Heerlijk :)
Die pannekoekjes waren vooral lekker :)
Na het eten gingen me zusje en ik mee met Opa en Oma naar de stad. We kregen allebei super lief een deken voor over ons bed.  

Ook heb ik m'n armbandje laten inkorten die pas ik nu helemaal perfect. 
We hebben ook wat lekkers gedronken bij de V&D.
We zijn nog wat winkels afgeweest en gingen toen naar huis. We hadden toen het verjaardags feestje van Luco voor de familie  en vrienden. Dat was super gezellig. Rond half 6 kwamen z'n vriendjes uit de straat knakworstjes eten. Dominique kwam toen ook nog even langs voor Lucos verjaardag en om mij op te halen van het ene feestje in het ander. Zijn ouders waren 21 Jaar getrouwd en we gingen daarom uit eten bij ribhouse taxes. Een super leuk restaurant. De bediening loopt in cowboy kleding en er was een man die live zong met een gitaar en dan langs de tafels liep. Het was ook super mooi versierd voor kerst en helemaal een leuke sfeer.
Ook mocht je de pindaschillen van de pindas die op tafel stonden op de grond gooien. 
We hebben daar heerlijk gegeten :)
Daarna zijn we naar Dominique gegaan want ik bleef daar slapen. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten