vrijdag 19 december 2014

19 December

Vanochtend kon ik nog uitslapen maar ik was zoals altijd vroeg wakker. Ik wou nog kerst kaarten maken daar ben ik toen mee begonnen ik heb er 3 gemaakt. 

Het leek me leuk om  misschien een keer te laten zien wat ik aan heb. 

Ik heb een trui aan van de H&M 
En het blousje wat ik er onder heb is ook vam de H&M. 
De broek die ik aan heb is uiteraard ook van de H&M. 
M'n schoenen zijn timberlands. 

Ik ging wat eerder naar school zodat ik op de heen weg langs de copyshop kon om uitnodigingen uit te laten printen. Alleen ik dacht dat het de verkeerde winkel zal zijn en ik zal faalen. Dus ik ging niet. Ik ging naar de kruidvat daar heb ik nieuwe foundation en conseler gekocht. Daarna ging ik naar school de enige toets die ik moest maken was ckv. Het was niet zo moeilijk. En nu heb ik heerlijk VAKANTIE !  Uit school kwam Do me ophalen onder weg naar huis gingen we nog even langs de Boni eten halen :) In Spakenburg moest Do langs de fysio om te vragen of hij daar stage kon lopen. Daarna gingen we even maar de action en nog even naar het dorp. Daarna gingen we lekker patat eten. Do moest toen werken en ik bleef nog even bij hem thuis, ik heb toen even wat geregeld voor het kerst eten. Toen kwam Do thuis en heeft hij me naar huis gebracht. Daar heb ik nog even TV gekeken en toen naar bed gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten