donderdag 18 december 2014

18 December


Vandaag is Luco jarig, m'n broertje. Hij is 8 jaar geworden en dat is best wel bijzonder.

Als je wilt weten waarom kan je een kijkje nemen op zijn blog. Luco.blogspot.nl. Annely Dominique en ik hebben hem fifa 15 gegeven. Annely had hem wijs gemaakt dat we hem make-up gaven. We hadden een papiertje gemaakt waar op stond dat fifa al op z'n playstation staat. Die hadden we in een make-up doosje gedaan. Dus hij dacht eerst: wat? make-up? Maar daarna was hij heel blij. 
Luco moest toen naar school ik ging nog even thuis leren. Ik had eerst engels. Dat ging niet zo goed. Daarna hadden we geschiedenis, daar waren heel veel inzicht vragen dat was best moeilijk. 
Meteen daarna hadden we rekenen, ik ben heel slecht in rekenen. Maar ik had de helft goed wat best goed is voor mij. Daarna ging ik naar huis en Roos en Maarten kwamen even een taartje eten.
Annely had vanavond een gala en ze had haar haar laten doen bij de overbuurvrouw. 

We gingen lekker pizza eten.
Daarna heb ik Annely opgemaakt.
In de avond heb ik gewoon lekker rustig aan gedaan en een beetje geleerd. En even gefacetimed met Dominiqe. Daarna ging ik mee Annely van het gala ophalen. 
Tot morgen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten