maandag 15 december 2014

14 December

Vanochtend was ik al vroeg wakker en heb ik nog eerst m'n haar gekruld.

Daarna ging ik naar de vroege kerk. Ik moest mee helpen in de kinderbijbelclub. Dat was erg gezellig en ik heb weer een keer zakdoekje leggen gespeeld :) 

Annely had gister een gala en had kerst mutsen meegenomen.

Na de kerk gingen we met het gezin eerst rumikub doen.

Daarna ben ik weer veder gaan leren. Dit keer moest ik kunst even samenvattan. Toen ik daar op de helft mee was kwam Do. Ik heb nog even kunst afgemaakt en toen zijn we gezellig even naar de stad geweest. Op de scooter nartuurlijk. 

Ik ging naar de hema voor een stift waarmee je op je raam kan schrijven. Dat leek me leuk voor kerst om de ramen op m'n kamer te versieren. Maar hij was uitverkocht :( Ook moest ik sterretjes halen voor de traktatie van mijn broertje die donderdag alweer 8 wordt :) Voor die pen zijn we nog wat winkels langs gegaan maar ze hadden hem nergens. Daarna zag ik dat er bij de h&m uitverkoop was en ik zag de trui hangen die ik al langer wou alleen voor de helft van de prijs ! :) Dus die heb ik gekocht. 
Daarna gingen we lekker thuis soep eten. Toen ging Do weer naar huis en ben ik lekker vroeg gaan slapen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten