vrijdag 26 december 2014

25 December

Vanochtend aten we gezellig thuis en toen gingen we naar de kerk. Het was gezellig in de kerk, want er was een band. En ik vind het met kerst altijd zo leuk dat mensen mooie kleren aan hebben. Ook had ik vanochtend al wel even voor de spiegel gestaan. Na de kerk brachten papa en mama me bij Do. Daar gingen we brunchen met zijn gezin en tante. Dat was super lekker. Toen gingen we daarna een stukje wandelen naar de haven. 
Na het wandelen gingen we nog even chillen en toen gingen we naar een andere oom en tante van Do. Eerst gingen we daar koffie drinken. En toen gezellig gourmetten. Z'n oma was er ook en een andere oom en tante met hun kinderen, en de kinderen van de oom en tante waar we waren. Daarna hadden we nog een lekker toetje en gingen we nog wat drinken. Daarna gingen we langs Do's huis z'n tas inpakken en op de scooter naar mij. Het was heel koud in m'n dunne panty, dus ik had m'n kerst oncie mee. Die ziet d'r echt niet uit, maar ik deed die lekker aan op de scooter. 
Daarna gingen we naar bed op naar 2e kerstdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten