zondag 14 december 2014

13 December

Vandaag heb ik even lang in me bed gelegen de rest van de dag heb ik heel lang geleerd. Aanstaande week is de toets week dus ik heb heel veel geleerd. 
Maandag heb ik nederlands dat had ik vooral geleerd en nog wat voor de rest van de week. Aan het einde van de middag ben ik met Dominique, Danny en Luuk nog even wezen touren. Dat zouden we gaan doen omdat Do z'n scooter een nieuwe kleur heeft. Hij is nu blauw in plaats van grijs. We hebben uiteindelijk alleen naar het winkelcentrum gereden. Ik wou graag m'n ogen laten testen, ik heb de laatste tijd moeite om het bord te lezen en krijg dan hoofdpijn. Alleen we waren er om 17.00 en alle winkels gingen net dicht. We zijn daarna even lekker wezen eten bij de Mac. Daar nam ik een quaterpounder menu.  Do was daarna nog even mee naar huis. 
M'n zusje had een gala en ik ging haar daar voor nog even opmaken.

Do ging rond 21.00 weg want die had nog een feest. Daarna ben ik weer gaan leren en lekker gaan slapen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten