vrijdag 5 december 2014

4 December

Vanavond is het schoolfeest dus ik ging met de auto naar school. Ook had ik genoeg make-up mee.  
Mama bracht mijn zusje en mij naar school :) 
Op school had ik vandaag m'n engels toets en die viel uit :) Ik had 2 tussenuren en ben toen met Winnie naar de stad geweest. We moesten nog even een cadeautje  halen. Iedereen was de hele dag super druk, omdat in de avond het schoolfeest was en daar had idereen super veel zin in. Uit school ging ik met Anouk mee, we zijn toen naar de kerstmarkt geweest. 
Daarna zijn we naar haar huis gegaan en hebben we ons helemaal klaar gemaakt voor het schoolfeest. 
Daarna hebben we met vrienden afgesproken bij de snackbar en gingen we daar met z'n alle eten. 

Daarna kwam Dominique me daar ophalen. Wij gingen met zijn vrienden naar het schoolfeest op de scooter. Wij gingen toen weg, eerst idereen ophalen en toen gingen we nog even naar de Mac. Daarna gingen we naar het schoolfeest en het was echt super gezellig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten