dinsdag 2 december 2014

2 December

Ook vandaag was nog niet echt een spannede dag. Ik heb nu nartuurlijk nog gewoon school en k zit in een super drukke periode vandaar dar mijn dag er vandaag zo uit zag: 
Ik ontbeet weer met heeelijke pannekoekjes, en onder me ondbijt kijk k meestal youtube filmpjes. 


 Toen ben ik naar school geweest ik had nog een uur uitval en ik was om 13.15 al uit. Uit school heb k alleen maar geleerd voor me engels so. Je moet daar super veel woordjes voor kennen en daar ben k super slecht in dus daar heb ik wel even de tijd voor nodig. Om 17.00 moest ik werken. Ik werk bij een soort restaurant bij een kiderdagverblijf, als je je kinderen ophaald  van het kinderdagverblijf kan je blijven eten zo dat je niet thuis nog een keer helemaal moet koken. Ook kan je je seten mee nemen. Als je kinderen niet op he kiderdagverblijf zitten kan je nartuurlijk ook gerust langs komen. In de avond ben k nog even bezig geweest met school en ben toen gaan slapen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten