zaterdag 27 december 2014

27 December

Annely kwam m'n kamer op rennen, en zei Jannique t sneeuwt. En das altijd zo leuk dan kijk je uit je raam er licht er weer voor het eerst sneeuw. Jammer genoeg wel een beetje nattesneeuw. 
Er waren nog heel veel lekkere dingen over van kerst dus dat kon ik vanochtend nog lekker eten. Het werden 2 geroosterde broodjes met filet american en een lekker bak thee. 
Na het eten ging ik met Annely fitnesse.

Toen ik weer thuis was heb ik lekker gedoucht en me aangekleed. Daarna heb ik een deel van m'n uitnodigingen uit gedeeld en met mama boodschappen doen. In de auto want wat een weer. 
Als middag eten had ik een lekker pitabroodje met kruidenboter zalm en bislook.

Daarna wou ik m'n tafel gaan verven een tafetje op me kamer. Maar dat was niet helemaal gelukt. Eerst heb ik nog lekker op bed gelegen en toen ben ik toch maar wat gaan doen. 
Als het goed gaat zien jullie hier binnekort meer over op m'n blog. 
We aten lekker spagetti en daarna ging ik oppassen. 
Toen lekker slapen.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten