zaterdag 6 december 2014

5 December

Vandaag hoefde ik gelukkig pas om kwart voor 12 te beginnen. Zo kon ik lekker een beetje uitslapen en rustig aan doen. 
We hadden ook maar tot 14.00 uur les doordat het Sinterklaas is. Sinterklaas kwam ook nog bij ons op school  en daardoor viel er nog een uur les uit :) 
Dit jaar hadden we een donkere sinterklaas. Na school was ik nog even met Maarten maar ik moest al snel weer weg om Sinterklaas te vieren. We vierden dit jaar Sinterklaas met m'n Opa en Oma mijn Oom en Tante en mijn neefje, mijn gezin en Dominique :) We hadden loodjes  getrokken en hadden voor de rest nog allemaal losse cadeatjes.

 Ik had mijn moeder trouwens en mijn oma mij :) 
We bogonnen al in de middag met Sinterklaas  en aten daarna gezellig met elkaar.
Daarna gingen opa en oma en Do nog mee naar ons huis en gingen we nog gezellig koffie en thee drinken. 
Mijn cadeautjes  laat ik een andere keer nog zien want ik ga nog op meer plekken Sinterklaas vieren. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten