donderdag 18 december 2014

17 December

Vanochtend moest ik weer pas om half 1 beginnen alleen ik ging vroeg naar bed. M'n kamer was een verschikkelijke zooi en dat moest ik nu echt opruimen. Daarna ging ik nog leren voor m'n toets van die dag. Maatschappij leer. 

Om het wat leuker te maken voor mezelf had ik een lekker kopje thee gemaakt een kaneel broodje. Die Annely gister had gemaakt.
Ook had ik alle kaarsjes gezellig aan gedaan. 
Daarna ging ik nog echt ontbijten. 
Maatschappijleer was een meerkeuze toets het grootste deel dat was wel fijn. Ook had ik vandaag Kunst. Dat was echt verschikkelijk de toets ging over een heel klein stukje over het hele boekje dat we moesten leren. En alle antwoorden op de vragen moest je halen uit de bijgegeven bronnen. We hebben daarna ook een klacht ingediend. In de middag waren opa en oma er weer gezellig :) en heb ik geschiedenis geleerd. Na het eten ging ik naar catechisatie. In de avond heb ik nog engels geleerd. En ben ik weer gaan slapen. Op naar morgen Luco's verjaardag ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten