dinsdag 23 december 2014

22 December

Vandaag was het tijd om weer een keer te gaan sporten. Ik was gebeld dat ik te lang al niet naar fitness was geweest. Dus ik had een afspraak om 9.00 uur, lekker vroeg. Ze gingen me helpen met een nieuw schema en hij heeft me duidelijk gemaakt dat het geen zin heeft om te sporten met lichte gewichten wat wel lekker makkelijk is. Wat wel logisch is maar dat deed  ik nog al snel ;) Ook heb ik voor het eerst m'n armen getraind, wat een drama.  Ik had de oefeningen steeds niet echt zwaar in gesteld, alsnog was het super zwaar maar ik was helemaal kapot. Het voelde wel goed om weer lekker gesport te hebben.

Daarna moest ik langs m'n werk om even te praten en ik kreeg een heel leuk kerstpakket. Een weckpot  met browniemix en een rekje voor aan de muur waar je kaarten in kan doen. In een super leuke koperen kleur.

Nog later op de middag ging ik m'n uitnodigingen ophalen. Ik ging op de fiets en wat een wind, op de heenweg had ik wind tegen en kwam ik niet vooruit. Maar op de terugweg ging ik lekker snel :)
Toen ik terug was lag er een vrouw op de grond maar de ambulance kwam er al aan.
Later wou ik enveloppen halen alleen toen stond de ambulance er nog en was alles afgezet. Toen ik terugkwam was alles nog afgezet. Er waren allemaal politie mannen om uit te zoeken wat er was gebeurd denk ik.

Na het eten gingen Mama, Annely en ik nog naar de Ikea even kerst spullen kijken.
Daarna heb ik lekker op de bank gehangen en tv gekeken.

Tot morgen

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten