donderdag 11 december 2014

12 December

Vandaag moet ik weer om half 9 op school zijn en m'n les begint pas om half 11. Echt helaal top. Maarja ik ging wel huiswerk leren. Op school was het weer gezellig met ckv moesten we het script maken voor ons toneelstukje dat was gelukt. We zaten daar voor in de mediatheek en daar stond een kerst boom. En omdat ik kerst zo gezellig vind moest de boom even geknuffelt worden. 
Met sport hebben we een dansje gemaakt. Na school ben ik met Roos cadeatjes wezen halen voor Sinterklaas met vereniging. Dat vierden we vanavond.
We gingen eerst met z'n allen lekker patat eten op vereniging. 
Daarna gingen we het Sinterklaas spel spelen. 
Als ik al m'n sinterklaas feesten heb gevierd dan zal ik al m'n cadeautjes laten zien. Ik moet nog 1 keer sinterklaas vieren daarna komt dat een keer langs.
Na het sinterklaas vieren had ik nog een verjaardag van Mirjam en Mirjam dat was super gezellig. Daarna ben ik nog even met m'n pa naar de Mac geweest en toen lekker gaan slapen.

Tot morgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten